למי מתאים לשכור רכב יוקרה – ומתי?

רכב יוקרה מקושט לאירוע
השכרת רכבי יוקרה לארועים

כבר עברו חלפו מן העולם הימים הרחוקים שבהם החתן והכלה הגיעו לחתונתם בעזרת מונית ספיישל. היום גם רק מעטים הזוגות יסכימו להגיע למקום האירוע במכונית של ההורים. בימינו, הסטייל הוא הדבר החשוב ביותר ועם כל הכבוד למאזדה, טויוטה וניסאן, לא מדובר ביצרניות שיוקרה הוא השם האמצעי שלהן. לעומת זאת, כשמכניסים לתמונה את BMW או את מרצדס, העניינים מקבלים תפנית חיובית ונוצצת.

עד לא מזמן, כדי להגיע בסטייל לחופה, הייתם חייבים להכיר מישהו שיש לו חבר שמכיר בעלים של רכב יוקרה. היום, ישנו פתרון מצויין וקל הרבה יותר – השכרת רכב! כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברה להשכרת רכבים ותוך דקות לשכור רכב יוקרה למספר שעות.

הרבה מעבר ליוקרה…

בכל הקשור לסטייל ולפאר, אין יותר מדי צורך להכביר במילים בנוגע ליתרונות של רכבי יוקרה. גם אין שום בסיס להשוואה בין כניסה סטנדרטית בסוזוקי, לבין כניסה דרמטית ומרהיבה במרצדס חדשה שזה עתה יצאה משטיפה. חשוב להזכיר כי ברכבי היוקרה יש הרבה יותר מיוקרה והכוונה היא לכך שמדובר ברכבים אמינים בצורה בלתי רגילה. לא חסרים סיפורים על זוגות שנתקעו עם הרכב בדרך לחופה ועל טרגדיות נוספות שכאלה, שהיו יכולות להימנע אם במקום לבחור ברכב שבמשך שבועות כבר התחנן שייקחו אותו למוסך, היו בוחרים ברכב יוקרה אמין.

בנוסף, חשוב לציין כי מעבר לאמינות ולסטייל, רכבי היוקרה הם פשוט רכבים מפנקים. לכן הם מהווים את האפשרות הנוחה והנעימה ביותר להגיע לכל מקום שהוא: בדיוק כפי שנערות ונערים נוהגים להגיע היום עם לימוזינה לנשף הסיום ובדרך ליהנות ממושבים נוחים בצורה יוצאת מגדר הרגיל, ממקום ישיבה מרווח מרשים ומטכנולוגיה מתקדמת, כך גם אין שום סיבה שתתפשרו על פחות בדרך לחתונה שלכם.

התאמת הרכב לאירוע

אם החלטתם לשכור רכב יוקרה לאירוע הממשמש ובא, דעו כי קיים מגוון רחב ביותר של רכבים בקטגוריית רכבי היוקרה ולכן ישנה חשיבות עליונה לבחור את הרכב שלכם בקפידה ולחתור להתאמה המושלמת בין סוג הרכב לבין אופי האירוע. בנוסף, יש כמובן להתאים את אופי הרכב לאופי שלכם ולגורמים טכניים שונים. כל זה בהתחשב בסוגי הרכבים הקיימים בצי הרכבים של החברה שממנה אתם מתעתדים לשכור את הרכב שלכם.

כך לדוגמה, אם אתם זקוקים לרכב יוקרה כדי להגיע בסטייל לחתונה שלכם המתקיימת בשטח לא בנוי, כלומר ביער או על חוף הים, באפשרותכם לבחור למשל ב-DISCOVERY של LAND ROVER. לעומת זאת, אם מתחשק לכם ללכת עד הסוף וללחוץ הכי חזק שרק אפשר על דוושת הסטייל והיוקרה, נמליץ לכם להתעניין בפורשה קאיין או ברכב יוקרה מהיר ומרשים דומה.

ישנן גם חברות המשכירות רכבי אספנות יוקרתיים ורכבים אלה מתאימים למשל לחתונות נושא עם אווירה נוסטלגית של וינטג' וכמובן מתאימים לכל מי שחושב מחוץ לקופסה ורוצה לשדר לעולם שהוא מעריך את העולם הישן, אך לא פחות מעריך איכות וסגנון איכותי.

לאילו אירועים מתאימים רכבי היוקרה?

עד כה הזכרנו רק את תחום החתונות ואכן נראה כי בתחום זה ישנו ביקוש גבוה ביותר לרכבי יוקרה, אך בנוסף, חברות המספקות שירותי השכרת רכב יוקרה מעניקות שירותים גם לאלה המעוניינים להציע נישואין בסטייל. מעבר לזה, גם בישראל ישנם בתי ספר תיכוניים שבהם נהוג להפיק נשפי סיום, בדיוק כמו בארצות הברית, ובהתאם למסורת, גם כאן יש הבוחרים לשכור רכבי יוקרה לטובת האירוע. באופן עקרוני, כל מאורע מרגש ועשיר בסטייל מצדיק השכרת רכב יוקרה, החל מטקס סיום לימודים אקדמיים או ארוע בר/בת מצווה, דרך טקס הענקת פרס כזה או אחר וכלה במסיבת יום הולדת חגיגית במיוחד.