טיפים להשוואת מחירים לפני שבוחרים חברת השכרת רכב

טיפים להשוואת מחירי השכרת רכביש רגעים בחיים שבהם אנחנו ממש חייבים לשכור רכב. שירות השכרת רכבים נועד לכל מי שזקוק לרכב לתקופות קצובות בזמן, קצרות או ארוכות. רכבי השכרה מושכרים לגופים עסקיים, למוסדות, לאנשים פרטיים ובעצם, לכל מי שזקוק להם. אלה רכבים שנועדו לטיולים, לעבודה, לשימוש באירועים ובפרויקטים שונים ועוד. בישראל קיימות חברות השכרה רבות, לכל אחת יש תנאי השכרה משלה ורכבי השכרה מקטגוריות שונות, כשלכל אחד הם יש מחיר אחר. כדאי לזכור שמעבר למחירי ההשכרה יש, לעתים, עלויות נוספות כגון תוספות לביטוח, או לפי רצונכם, בהזמנת פריטים שונים כמו מושב ילדים, ג'י פי אס, גגון וכיוצא בזה. כל לקוח יכול לבחור ברכב המתאים ביותר על פי צרכיו והשיקול הכספי שלו.

כדאי לקרוא: למה להשוות מחירים לפני השכרת רכב?

השוואת מחירים

השוואת מחירים לשירות השכרת רכב היא הדרך הטובה ביותר לבדיקת עלויות של חברות ההשכרה השונות. כל חברה קובעת את מחירי ההשכרה בהתאם למדיניות הנהוגה אצלה, הנקבעת על פי האג'נדה העסקית שלה. יש חברות שבאופן מסורתי מקיימות מבצעי הנחה בתקופות שונות, אחרות מוזילות עלויות לרכבים שאינם די מבוקשים וכן הלאה. השוואת מחירים יכולה לגלות פערים רבים לטובת הצרכן כך שכדאי לבצע אותה. מעבר למחירי ההשכרה קיימות תוספות שונות שבהחלט יכולות להשפיע על מחיר העסקה הסופי. חברות רבות נוטות גם לתת הנחה על השכרת רכב לטווח ארוך, מה שהן אינן עושות כשמדובר בהשכרה לימים בודדים.

פרמטרים חשובים

קיימים מספר משתנים המשפיעים על מחיר ההשכרה. דגם הרכב הוא אחד מהם וככל שהוא יהיה מפואר, יקר וגדול יותר כן מחיר ההשכרה שלו יהיה גבוה יותר. אפשר לבחור רכבים עם אבזור פשוט כדי לחסוך בעלויות. כל רכב מגיע עם ביטוח בסיסי, כאשר במקרים של נזקי תאונה, גניבה וכדומה יש השתתפות עצמית. במקרים רבים ניתן לבטל השתתפות עצמית זו בתוספת סכום לתשלום במועד קבלת הרכב. כדאי לבדוק נושא זה היטב מאחר שעשויים להיות הבדלים בין חברה לחברה. נזכיר כי ההחלטה על ביטול ההשתתפות העצמית נתונה, לרוב, בידי השוכר. התשלום על הדלק הינו, כמובן, על השוכר. כדאי לבדוק אפשרות להזמין רכב עם מנוע בנזין או דיזל. צריך לשקלל את מחיר ההשכרה של הרכב בקיזוז הפרשי מחיר של סוג הדלק, וגם כאן ניתן לחסוך כסף רב.

חיוב על פי ימים

יום השכרת רכב נמדד מהרגע שבו נמסר הרכב ללקוח ועד לרגע שהוא מחזיר אותו. חברות רבות מחייבות את הלקוח בתשלום נוסף על איחור בהחזרה. לעתים, איחור של מספר שעות עלול לעלות בתשלום עבור יום שלם. בחברות שונות יש גמישות בנושא הזה וכדאי לבדוק את מדיניותן בנקודה זאת. גם פרמטר זה הוא חלק במכלול השיקולים. ישנם רכבים המושכרים ללא הגבלת קילומטר ואחרים אשר עבורם התעריף נקבע גם לפי כמות הקילומטרים שהם עושים. מומלץ לכל שוכר לחשב את העלות על פי הנוסחה המתאימה לו ולהזמין את הרכב שעלותו זולה יותר, בתנאי שהוא, כמובן, מתאים לצרכיו.

בדיקה מדוקדקת

כדאי לציין כי השוואת מחירים אמורה להיעשות בצורה מדוקדקת וקפדנית. צריך לשקלל את מכלול התנאים כדי להגיע לרכב החסכוני והמתאים ביותר. ראשית, מומלץ להחליט על סוג הרכב הנדרש ורק אחר כך לבדוק מחירים בחברות השונות לגביו. כך תיעשה השוואה אמיתית ומדויקת. כדאי לזכור כי עלות עסקת השכרת רכב עלולה להיות גבוהה והיא עלולה להתייקר עוד יותר בגלל נסיבות של תאונות, גניבות, השתתפות עצמית,השכרת רכב לנהג חדש וכדומה. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון גורמים כמו: שירות מהיר, אדיבות, שירותי מוסך, שירותי דרך ועוד פרמטרים חשובים ומשמעותיים. אנשים רוצים לשכור את הרכבים ולהחזירם בהליך מהיר ככל האפשר כאשר כל תנאי העסקה ברורים וידועים מראש.