מערכת ERP מותאמת מגזר – המערכת שכל יבואן רכב צריך להכיר

ארגון או חברה שעוסקים בייבוא רכבים יודעים שניהול המשאבים והתהליכים העסקיים של העסק הם נושא מורכב שדורש תוכנה לניהול של כל ההיבטים. קיימות בשוק תוכנות ERP שונות, אבל המערכת של תפנית מותאמת באופן ספציפי לתחום ייבוא הרכב, ולכן חשוב להכיר אותה ואת כל היתרונות שלה.

עוד על ERP

מערכת ERP, או Enterprise Resource Planning, מסייעת לעסקים לנהל משאבים ופעילויות ליבה שונות. היא עושה זאת באופן אינטגרטיבי מאוד ויעיל במיוחד. מדובר במערכת שמאפשרת לנהל את כל התהליכים העסקיים של העסק במקום אחד, באופן ממוחשב, וכזה שיכול לסייע בייעול תהליכים.

מה מיוחד בתפנית?

מערכת ה-ERP היא פלטפורמה מתקדמת שמתאימה לתהליכים העסקיים של ארגונים, כולל עבור יבואני רכב. זו היא מערכת עבור ארגונים גדולים, שבכל מגזר אליו היא מותאמת, מציעה פתרון ייחודי לניהול המשאבים.

מעבר לכך, כלולים במערכת תפנית מודולי ניהול גנריים, בהם מודול ניהול פיננסי, מודול ניהול קשרי לקוחות (CRM),

מודול מכירות ושירות ומודול ניהול לוגיסטי. תפנית פותחה ע"י חברת הטכנולוגיה מטריקס, ועוברת ושיפור מתמיד, בהתאם לדרישות השוק.

מערכת ERP מותאמת מגזר - המערכת שכל יבואן רכב צריך להכיר

תפנית ליבואני רכב

במסגרת תפנית, הפתרון המותאם ליבואני רכב מציע בין השאר:

ניהול דגמים ומחירונים

ניהול המידע על הדגמים והמחירים השונים אשר משויכים להם, עם אפשרויות תמחור ומיסוי שונות ותוך התאמה להחלטות יבואן לגבי מבנה הדגם.

ניהול מכירות

ניהול מכירות, כולל תהליכים ושלבים שונים סביב פגישות, הזמנות, הצעות מחיר ונסיעות מבחן. ניהול כל הלידים שברשותכם מכל מקור, בין אם זה משיחות טלפון, מאתרכם או לידים ממקור אחר. תפנית מסייעת לכם גם לנהל את צוות אנשי המכירות.

ניהול שירות

ניהול השירות כולל ניהול הסכמי שירות, ניהול של קריאות השרות לסוגיהן, על כל שלבי מחזור חייהן, ניהול טכנאים ואנשי שטח (כולל דיווחים מהשטח דרך אפליקציה ייעודית). כמו כן, תפנית מאפשרת לכם לנהל מרכז שירות לרכבים, כולל ניהול תורים, קליטת רכבים, הפנייתם למחלקה המתאימה להמשך טיפול, ניהול הצעות המחיר ללקוחות, החשבון ללקוח, קבלת התשלום ולבסוף שחרור הרכב. נוסף לכך, תפנית מאפשרת ניהול בזמן אמת, של מחסן מרכז השרות והמלאי שלו.

ניהול קשרי לקוחות

יכולות Customer Relationship Management, כולל ניהול פרטי הלקוחות ותיעוד הפעילות שקשורה בהם. הפרטים יכולים להילקח גם ממערכות אחרות של העסק והם מתייחסים בין השאר לניהול משימות, אירועים, קמפיינים, סקרים, שאלונים ומשובים, בכל הקשור ללקוחות.

ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה

כולל ניהול פעילויות הרכש והיבוא, ניהול ובקרת המלאי, ניהול קטלוגים ועצי מוצר, ניהול פעילויות השיווק והמכירה, היצוא, ההפצה והשירות.

ניהול פיננסי

ניהול הפעילות הכספית והחשבונאית, ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית. זאת, כולל ניהול ספר ראשי, ניהול ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, תקציבים ובקרה תקציבית. הכול כמובן, תוך תאימות לחוק המקומי ולשיטות המקובלות של הנהלת חשבונות.

לסיכום

אם אתם מנהלים של ארגון או חברה לייבוא רכבים, חשוב שתדעו שהמערכת של ERP מותאמת באופן ספציפי לתהליכים העסקיים הנהוגים בתחום שלכם, ויכולה להעניק פתרון ייעודי לניהול המשאבים של החברה והתהליכים העסקיים בה.