גם סוכנות רכב צריכה שירותי מרכזיה לעסקים

סוכנות רכב איננה חברת הייטק, אך זה עדיין לא אומר שהיא לא זקוקה לטכנולוגיה מתקדמת. למעשה, מדובר בשילוב של טכנולוגית מחשוב עם טכנולוגית תקשורת או Information and communications technology (ICT). בהיבט התקשורת, אחד הדברים שמומלץ לשקול לגבי סוכנות רכב, הוא שכירת שירותי מרכזיה לעסקים. במה מדובר? ומה התועלות שסוכנות רכב תוכל להפיק מכך?

מרכזיה לעסקים במבט כולל

מרכזיות לעסקים התבססו מתחילת דרכן, על מערכות מסורבלות למדי של חומרה ותוכנה, אשר עסקים היו רוכשים ומתקינים פנימית בעסק. כיום, הן זמינות גם בפורמט של שכירת שרות למטרה זו. בעזרת חברה מומלצת שמספקת את השירות, תוכלו להתרשם ולקבל המחשה לכך. למעשה, אפשרות מודרנית זו, הפכה להיות הבולטת ביותר בשטח, תודות ליתרונות שירותי הענן שהיא מביאה ללקוח. אלה כוללים הפחתת עלויות משמעותית, גמישות רבה בשימוש ועוד

תועלות מרכזיות

שימוש חכם במרכזיות כאלה, עשוי לספק לסוכנויות רכב

  • ייעול תהליכים- ייעול ניכר של התהליכים העסקיים, בכל הנוגע לתקשורת.
  • צמצום עלויות- צמצום עלויות שכרוכות בבעלות על ציוד מרכזיה פנימי בעסק. צמצום נוסף, מתקבל תודות לייעול התהליכים.
  • שיפור חווית לקוח- חוויית הלקוחות שמתקשרים מול העסק משתפרת, באופן שאף עשוי לשפר את תדמיתו. זאת, בהמשך לניצול חכם של יכולות המרכזייה, כגון קבלת דו"חות שונים ופירוט שיחות, ניהול שלוחות מתקדם ועוד יכולות שתורמות לשיפור חווית הלקוח ובהבנת האינטראקציה עם הלקוחות. תודות לכך, קל יותר להשיג לקוחות, כמו גם לשמר לקוחות קיימים.

דוגמאות בולטות ליכולות

שירותי מרכזיה לעסקים מספקים יכולות טכניות רבות למדי. לשם ההמחשה, אלה כמה מהבולטות שבהן:

 

 

נתב שיחות מתקדם

Interactive Voice Response היא מערכת שמטפלת אוטומטית בשיחות נכנסות. המערכת מאפשרת ללקוחותיכם לבחור שלוחה רצויה, לקבל בשרות עצמי מידע מסוגים שונים, כולל מידע אישי עבורם ועוד.

שרות חייגן טלפון

שרות אשר מסייע בטיפול יעיל בשיחות יוצאות בכמות גדולה. שרות כזה עשוי לחסוך לכם בכוח אדם ובזמן. מבחינה זו, הוא דומה קצת לנתב השיחות ובעצם ניתן לומר שהוא משלים אותו.

הקלטה

יכולת הקלטת שיחות באופן נוח ומהיר, גיבוי של קבצי ההקלטה וחיפוש בתוכם. הקלטות נדרשות בעסקים למטרות רבות, אשר חלקן עשוי להיות חשוב מאוד. אלא שהן לא תמיד אפשריות או אפשריות לביצוע בנוחות ובמהירות. כאשר יכולת כזו זמינה צורה יעילה כזו, שהיא אינטגרטיבית בתוך המערכת, הדבר מעודד שימוש נרחב בכך על ידי העובדים וההנהלה.

הצפנת שיחות

אבטחת השיחות שמתבצעות בעסק, באמצעות הצפנה שלהן בזמן אמת.

שיחות פנימיות בחינם

אפשרות לדבר בין שלוחות שונות בתוך העסק, פשוט בחינם.

שיחות ועידה

יכולת לתאם, לנהל ולתעד בנוחות, שיחות בין משתתפים מרובים.

כאמור, מעבר לכך, המערכת מציעה עוד יכולות רבות. חלקן בסיסיות למדי כמשלוח וקבלת פקס או שירותי מספור. אחרות מתוחכמות יותר. היבט חשוב מאוד, הוא יכולת ההתאמה האישית של המערכת, לפי דרישותיכם. תוכלו למשל לכוון את נתב השיחות, שינתב את השיחות לפי ימים, שעות או מאפיינים של הלקוח המתקשר.

פתרון מלא מספק איכותי

בבחירת פתרון מסוג זה, אחד השמות שכדאי לכם לבדוק הוא Voicenter. שרות המרכזייה של החברה מספק בין השאר ניהול פשוט, זמינות ויציבות גבוהות של המערכת וכן כלים למדידה ובקרה. מאחורי הקלעים, Voicenter עובדת עם שבע חוות שרתים ברחבי העולם, כולל בישראל, באירופה, בארה"ב ובסינגפור.

לסיכום

כדאי לסוכנויות רכב לחשוב במונחי הייטק ולא למהר ולפסול אפשרויות מתקדמות, רק בגלל שהן לא חברות טכנולוגיה.